sobota 5. července 2014

RedHair?

čauAhoj, pár slečen se mě ptalo ohledně těch již zmiňovaných červených vlasů. A jelikož čekám na mojí kamarádku Iwču která tu měla být už před hodinou tak nevím co mám dělat.

Teď zpět k těm červeným vlasům. Obarvit jsem se nechala 26.6.14 na moje narozeniny. Vlastně to byl dárek od maminky jelikož jsem jí už měsíc pilovala hlavu s tím ,,Mami chci červený vlasy,,.

No, potom mě teda kadeřnice obarvila na červenou.. ještě před prvním umytím to byla taková ta vínová a teď se mi to po pár umytích vymilo do takové červeno-vínovo-zrzavo-hnědé:D.
V míštnosti je ta barvička vždycky hrozně tmavá ale na sluníčku krásně září.
No, a teď si šetřím jen na barvy na vlasy protože už mě bude barvit moje mamka doma. Zatím jsem si koupila jednu barvu od Syoss.. Na krabičce je napsané že má dlouhou trvanlivost tak, uvidíme.

No, a jestli jsem teda zatím spokojená?- Spokojená jsem..:3...kadeřnice mi vmyla do vlasů ještě ty nějáké ,,pitominky,, po kterých jsou vlasy jemné a do teď se mi to hezky drží ale přece jenom musím o vlasy trošku pečovat. Ale kdyby jsem měla říct, na kolik procent jsem spokojená... tak 80%/100%



Žádné komentáře:

Okomentovat

Kazdou kritiku prijimam ale nepotrebuji tu cist vase nadavky. :]
Jinak dekuju ze jste se podivali na muj blog a venovali malou pozornost prectenim jednoho z clanku.
Vase NICOL SCH.