pondělí 7. července 2014

Fantasy Kocka a ... nevim.


čauAhoj, dneska jsem vzala doma do ruky štětec a snažila se něco ,,namalovat,,. První je taková nějáká ,,FantasyKočka,, a to druhé je... Vlastně ani nevím.
Jelikož já a štětec nejde moc dohromady tak si myslím že se mi to docela povedlo. Spíše ten druhý obrázek. Líbí se mi ty vlasy a ty růže ve vlasech. Na tom prvním obrázku se mi nelíbí skoro nic protože se mi tam ty barvy docela rozpíjely. Prosím vás, pište názory za všechny budu ráda.

 Díkyy, s pozdravem Nicol Sch.



1 komentář:

  1. Máš velice zajímavé výtvory... Zajímavě barevné ;) Též rád kreslím, ale bohužel leda s předlohou, což uměním není =D

    Každopádně bych rád doporučil toto video: http://youtu.be/UdbpbWadNLY Je krátké a je o financích ;)

    OdpovědětVymazat

Kazdou kritiku prijimam ale nepotrebuji tu cist vase nadavky. :]
Jinak dekuju ze jste se podivali na muj blog a venovali malou pozornost prectenim jednoho z clanku.
Vase NICOL SCH.