neděle 6. července 2014

3 věci, bez kterých bych nemohla žít

čauAhoj, od středy u mě spala moje kamarádka až do dneška tak jsem neměla skoro žádný čas na psaní článků.
A dneska konečně.

Tenhle článek mě napadlo napsat díky denní otázce na Ask.fm (Pokud by jste někdo chtěl tak tady můj profil.http://ask.fm/NikolkaSvecova)

Takže, Bez jakých 3 věcí bych nemohla žít?
Po pravdě, já by jsem řekla že taková klasika je ,,Voda, jídlo, rodiče,,. Protože bez vody by jsem zemřela žízní, bez jídla hladem a kdyby nebylo rodičů tak mě nemá kdo splodit a kdo porodit. Ale tyhle 3 věci jsou takovou samozřejmostí a spíš se k tomu nemůžů ani něják rozepsat.
Lepší by bylo napsat jaké 3 věcí by mi tadz fakt chyběli.
1. věcí jsou sladkosti. Já sladkosti hrozně miluju. Sice to jíst sladkosti není zrovna dobrý styl života ale někdy neuškodí mi sníst třeba něco zdravého.
2. věcí je SPORT. Bez sportu by jsem totiž nemohla schodit to, co jsem zvládla nabrat a vůbec, docela by jsem se i nudila. Já sportem vlastně žiju a život třeba bez běhu si neumím představit. Jasný, jednou za čas třeba sedím celý den doma na zadku ale potom to vždycky doženu.
3. věcí je asi WIFIna. Občas přeci jenom potřebuju ten internet aby jsem se na něco podívala a mohla napsat kamarádům nebo ták.

Je hrozně těžký vybrat z tolika věcí jenom 3.

Tak ahoj, s pozdravem Nicol Sch.

1 komentář:

  1. Ehm, ehm, ehm. Já si to uvědomuji až dospívám, ale to, že tě rodiče zplodí neznamená, že jsou nepostradatelní. Jistě, jsou velmi důležitou složkou každého z nás, ale v některých situacích se bez nich obejdeš ne? A taky někteří lidé třeba rodiče nemají.
    Tvůj výběr, já nevím, přemýšlela jsi někdy, že třeba jednou dostaneš cukrovku, zlomíš si obě nohy a někde spadne generátor a na Wi-Fi se nikdo přes měsíc nedostane? Ne? Zkus to, věci bez kterých se neobejdeme by měly být dle mého uvnitř každého z nás. Třeba nějaké přesvědčení, názor, zvyk. Něco bez čeho už bychom nebyli prostě MY sami. Něco, co je pro nás charakteristické ;)

    OdpovědětVymazat

Kazdou kritiku prijimam ale nepotrebuji tu cist vase nadavky. :]
Jinak dekuju ze jste se podivali na muj blog a venovali malou pozornost prectenim jednoho z clanku.
Vase NICOL SCH.