čtvrtek 3. července 2014

BOYfriend TAG

čauAhoj, dneska konečně s háčkama. Jeden z blogerů mi poradil docela dobrou stránku přes kterou mužu psát háčky i když vlastně nemám klávesnici s háčkama.
Konečně. Snad se vám budou moje články číst o něco lépe.

Tenhle článek má název ,,BOYfriend TAG,,  jak jste si mohli už i přečíst v názvu. Vlastně tenhle článek nebude takový klasický ale budu sem psat o mem vztahu a o Jirkovi:].

Jak už jsem řekla můj ,,darling,, se jmenuje Jirka. Jsme spolu půl roku a máme za sebou jednu hádku a tu kvůli mé žárlivosti. Ano, přece jenom my holky jsme někdy horší než kluci. Ale aspoň kluci vidí že my HOLKY máme strach že o ně přijdeme. Myslím si, že žarlí snad každá holka ale pozor, kluci taky...
No, a jak to všechno začalo?:O
Byli jsme nejlepší kamarádi asi 3 týdny ale zamilovala jsem se do něj. Ano, dokonalé kamarádství jsem musela pos.at já. A jak se říká ,,Kamarád..nejlepší kamarád..láska..ten kok.t,, tak mám docela strach že to tak bude i u nás. Ale to se nemá říkat:). Pořád se k sobě ale chováme jako ,,bráška se sestříčkou,,. Občas prohodíme nějákou tu pusu a to je celý.

A jakej vůbec Jirka je?
Je strašně hodnej, urážlivej, žarlivej, línej kluk.
Ale čím se vážně musím pochlubit je, že umí uplně výborně vařit:D.


Dale musím říct je to, že takového kluka jako je práve Jirka si může přát snad každa holka. :) Pro mě je ten nejlepší a doufám že i zůstane. Ale pro každou z nás je nejlepší právě ten náš.

A jen tak nakonec, co víc potěší holku než růže?.
Je dokonalej.


12 komentářů:

  1. Určitě tě musí mít hodně rád. Přeji ti to... Dnes je málo kluků, kteří myslí vztah vážně.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc vám to sluší :) jste vážně krásný pár :) Neboj se, jestli mu na tobě záleží, tak i kdyby jste se rozešli, tak se bude snažit být tvým kamarádem :) Napsala jsi to o něm hezky :) přeju vám, ať vám to co nejdéle vydrží :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jste krásní:) Můžu se zeptat jaký je mezi váma věkoví rozdíl? :) Ať to vydrží:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju <3 Jsou mezi nami 3 roky... On je starsi:]
      Akorat nechci rikat kolik mu je protoze si sve osobni informace docela chranim:]

      Vymazat
  4. illa
    Držím palce aby vám to vydrželo co nejdéle.
    :3
    mujblog112.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Přeju, sluší vám to spolu :))
    jestli tě má opravdu rád (a to určitě má), myslím, že minimálně to přátelství vám vydrží na hodně dlouho :))

    OdpovědětVymazat
  6. Držím palce, já se po roce a půl rozešel s holkou a jsou to dva měsíce a furt na ní myslím..tak se hlavně nerozcházejte, protože se vše dá vyřešit a to období po rozchodu je tk příšerný!

    OdpovědětVymazat
  7. ahooj, diky moc za pochvalny komentar na mem blogu :) (zijemhudbou.blog.cz) ..super tag!! mám strasne rada tagy a rada je ctu! :)..bohuzel tenhle tag nemam s kym udelat :/ :D..

    OdpovědětVymazat

Kazdou kritiku prijimam ale nepotrebuji tu cist vase nadavky. :]
Jinak dekuju ze jste se podivali na muj blog a venovali malou pozornost prectenim jednoho z clanku.
Vase NICOL SCH.